De coupe

Vandaag weer eens bij de kapper geweest. De frequentie van mijn kapperbezoek loopt wat op. Dat komt, ik zit in een transitiefase. Ik laat mijn haar al jaren in dezelfde coupe knippen, maar eigenlijk wil ik nu wel eens wat anders. Begin vorige maand heb ik hierover een fundamenteel gesprek gehad met mijn vaste kapster Nicole, en samen hebben we een plan getrokken: we gaan het zus doen en dan doen we dat zo enzovoorts. Het leidt ertoe dat ik nu elke vier weken een afspraakje heb met Nicole. Het zit nu weer netjes, maar eerlijk gezegd zie ik nog steeds niet het verschil met hoe ik het altijd al had. Nicole bevestigde dat, “maar dat komt vanzelf”, voegde ze er glimlachend aan toe.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem