Yankee

Yankee - Honky Tonk, Schoorl - 17 dec

Ik kreeg zojuist de onderstaande wervende uitnodiging van Martijn:

Janke is een goede vriendin van mij en zij heeft geschitterd in mijn studentenbandje (zij was ook echt de enige schittering van de band) en nu treedt ze weer op met haar huidige band YANKEE. Janke heeft een dijk van een stem (tikje Melissa Etheridge, maar dan beter) en de muziek bestaat uit de betere covers uit heden en verleden. Dus lekker meeblèren. Janke treedt a.s. zondag weer op met YANKEE in café Honky Tonk in Schoorl. Da’s een leuke bruine kroeg aan de voet van het zandduin. Het optreden begint om 17 u, dus heel laat hoeft het niet te worden voor de werkende kantoormens. En anders doe je maar net of je op maandagochtend college hebt, want daar ging je ook nooit naar toe toch?

De vorige keer was het erg gezellig met biertjes en bitterballen.

Het lijkt me leuk om het jaar met jullie, Janke en een biertje af te sluiten!

Adres: Duinvoetweg 11
1871 EA Schoorl

Klinkt goed, toch? Ik ga er maar van uit dat Janke een fatsoenlijk meisje is. Dat fatsoenlijke liedjes zingt. Gezellig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid